söndag 22 augusti 2010

København it iz.

Nu framme hos min gudfar, här bor jag i lite på en vecka sen craschar jag hos en annan bekant o så får vi hoppas att jag och mina två roomies har hittat någon lägenhet :D annars börjar vi alla vara lite i pisset så att säga.
Det var inte lätt att få allt släpat med mig hit, jag var helt svettig vid ankomsten :P men men, nu börjar väl allt det roliga! Imorgon blir det intro dag på skolan sen skall jag träffa mina kommande rumskamrater och så en miljon praktiska saker som måste fixas. Gud, vem visste att det skulle vara så himla jobbigt att flytta hemifrån !?! Försäkringar, nytt simkort, ansöka om studiestöd, hyreskontrakt som måste granskas av någon mer kapabel person än mig och tydligen måste jag anmäla åt myndigheterna att jag bor här nu :D urgh, too much!

Nati fnatt 


1 kommentar:

  1. Voi söta gulle du e så dukti !
    haha vitsi ja undra först att vafan tänker du börja simma där när du sku skaffa simkort, sen fatta ja ....
    saknar dig jätte mycky !
    xx
    kira

    SvaraRadera