måndag 1 november 2010

80%. Nice! Fuck.

Idag var det mikro tent kl.9. Skönt att det var över, skulle inte ha klarat av att ha en till nazi-vecka! Fick 80% av 100%, så det hårda jobbet var belönande. Jag var så glad när jag fick veta hur bra det hade gått, tills..... Jag fick brev av danska SU-styrelsen var dom hävdar att jag är "invandrare", och vill veta om jag har lov att vara i landet osv. Tre sidor av sjuka frågor och om man svarar fel blir man skyldig till brott och straffad, tack och hej! Gud vad rabiat jag blev!! Imorgon skall jag ner och grilla(blir säkert böla, är inte så bra på att skälla ut folk) de på SU kontoret. Fuck! Suck puck.

Har i alla fall bestämt att jag blir en vecka extra i Finland (var jag då inte blir förhörd i om jag har rätt att uppehålla mig i landet). Måste bara plugga som en ultra nörd men det ska nog gå :) Dessutom är det helt värt det! Ska bli så roligt att se mina älsklings hatifnattar!<3

Nu ska jag ta och se Pirats of the Caribbean 3 och mysa med lite smått och gott.

xxxx

1 kommentar:

  1. jeeee grattis ! <3 o va fan man sku int ha trott att myndiheterna kan va sådär tröga o sen mittialls paranoida ....
    wiiiii de ska bli en helt SUPER vecka ! :) <33

    SvaraRadera