tisdag 21 september 2010

Behöver smarthetspiller

Oih vad länge sen jag skrev sist... Det har vrit så fullt upp på sistone. Vi har oändliga mängder av läxor här, HUR KAN STUDIELIV VARA ROLIGT OM DET SKA LÄSAS 60 SIDOR DAGLIGEN?!?!?!? För att det inte skulle vara nog satt jag med min studiegrupp och gjorde uppgifter från 9-15 idag.... Suck... Nåh det är väl bara att kämpa på och hoppas på att man blir framgångsrik senare i livet. :D
För att tala om någo helt annat så har jag faktiskt fått några riktigt goda vänner här, tre från Norge o sen några från mitt "boddy-hold" som det heter här (=parallellklass). På bilden ser ni Emilie från Norge och våra survival energi drycker! Imorgon ska Emilie, Maria och jag laga mat hos mig. Blir säkert nice :)

Nuuuuu läsa ................

(: & <3


1 kommentar:

  1. voi puppe ja e så glad fö dig ! :) ja tror nog att dendä studietakten int e normal ...

    SvaraRadera