måndag 6 september 2010

Bibbelibibban...

Hejsss.... Sitter i bibban och försöker få nåt gjort men har ingen motivation att plugga! Jag tycer ändå att jag var ganska duktigt som släpa hit mig till klockan 9 och faktiskt läste den första timmen. Men nu 3h senare har jag värk i skinkan och har stalkat alla vänner på Facebook. Förstår inte hur jag kommer att klara av det här att läsa mina 1000 sidors engelska böcker om statistik, fiance och organisations analys... ? Det var inte ens alla ämnen jag har, men kommer inte ihåg resten :D Suck... Längtar till sommarlov!




3 kommentarer:

  1. haha dina rubriker :D hur ska vi få dig motiverad ? ja kommer int o hälsa på om du int minst får 7 i dina kurser ? :P

    SvaraRadera
  2. LOL, börjar du med sånt :D då har jag väl inget annat val då för hit MÅST du komma!!

    SvaraRadera