lördag 11 september 2010

The new place

Torsdag flytta jag in i mitt nya rum. Min landlord/roomie heter Jonas, lite tassigt att det är en kille men hittills har det fungera riktigt bra! Idag blev det besök hos Ikea och H&M home och nu har jag och Celestine fixa och slitit hela dagen och nu har jag ett rum som jag faktiskt kan bo i detta läseår.
Kära vänner nu är det dags att utnyttja det att jag bor här och ta ett långt shopping veckoslut i Köpenhamn! :)
Nu bjuder jag på bilder av lägenheten!

När allt var rörigt..

 
Kära Celestine's rumppa och vårt mästerverk, klädstativet/garderobställingen whaterver it's called men vi byggde upp den!

 
Söta Celestine har gång i "the heavy machinery" :D

 
Mitt rum med lakan och lite mer städigt!

 
Klädställningen blev hur fin som helst, höhöö.





Puss hani, 12.09 <3


Min tavla








Dålig bild på vardagsrummet.


Uhh, det mest intressanta... Duschen som står i vardagsrummet :D


Köket, om någon missa det. :P


Och det här blir kvällens aktivitet!

:) & <3

1 kommentar:

  1. De ser helt jätte kiva ut ! :) va dukti du har vari ! dendä tavlan e helt dig ! ;) köke ser jätte nice ut ! o duschen .... :D måst komma o besöka dig ! <3

    SvaraRadera