fredag 29 oktober 2010

29.10.10

Hejsss, idag är jag på lite bättre humör inte för att något fixat sig meen man kan ju inte vara sur allt för länge :D
Nu ska vi se, dagens agenda har varit att läsa micro, det gör jag fortfarande sen halv 8 skall jag till Maria med Emilie och äta middag. Ska bli skönt att få göra något annat än studera bibbans fyra väggar. Imorgon börjar min Aspriri kurs som jag ska gå på både lördag och söndag. Hoppas den är bra, måste ändå stiga upp 7 båda dagarna eftersom den börjar kl.8 :/
Det har varit en riktigt über nördig vecka!! Så det ska ju såklart firas nästa veckoslut. Nästa fredag är det mega partajj i Danmark. Något med Julebrygg? I duno men festas ska det! :)
Sen är det ju faktiskt ine länge tills jag far till Finland och sen New York, ååå ska bli så nice med belöning för allt det här hårda arbetet! :)

Förlåt jag vet att det är mega lame med inlägg utan bilder, (man orkar ju inte läsa textan) :D men jag vet inte riktigt vad jag skall fota? Any ideas?

Mani taco flavored kiiiisiiis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar