fredag 15 oktober 2010

HOME!

Har nyligen vaknat till denna ljuuuuuuvliga dag! Idag skall jag nämligen hem :) Tänk att jag inte har varit hemma på lika lång tid som dom som hade fastnat i den där gruvan, o nu kommer vi alla att få åka hem! Aaah, lovely! Inget kan förstöra den här dagen. :)
Idag står det på schemat en föreläsning, byka och packa. Måst ta mesta delen av mitt byk med hem, jag är inte så förtjust i min "tvätt källare" här.
Förutom att jag får se alla mina bästa vänner och andra nära och kära så kommer det att vara så obeskrivligt fantastiskt att bo i ett hem var det finns diskmaskin. Varje gång jag tar ett glas eller något på en tallrik så behöver jag inte använda minimum 5min på att städa upp efter mig själv.

Enough strunt prat, nu ska jag stiga upp.

Hoppas alla har en lika nice dag som jag.

(: & <3

1 kommentar:

  1. men duuuuude varför har ja int hört någo av dig ? :) din fester kommer att bli fierce !!!!! <3

    SvaraRadera