onsdag 27 oktober 2010

NÖRD(-ish)

SÅ är man tillbaka i Danmark. Det var svårt att fara från Finland, att lämna alla igen men nu känns det inte så farligt mer. Jag har pluggat som en lite nörd nu och ska fortsätta veckan ut! Jag tror jag ska börja nörda lite varje dag, man känner sig så bra efteråt (det tänker man varje gång men så.... ) :D
Men men, snart är jag tillbaka i Finland och sen blir de New York, GUUUUUD vad jag längtar!! Jag ska åka men min mamma så det blir (hoppeligen) en riktig tjej resa :) Hoppas hon också kan koppla av och bara tala med mig om ROLIGA saker, inget seriöst :D
Från en sak till en annan, jag undrar hur länge jag borde stanna i Finland efter jag kommit hem från New York, skulle helst stanna en vecka och se alla och läsa på egen hand (och festa lite). Any thoughts?

Hoppas alla mår bra!

Mani kiiiisiiiiis !

5 kommentarer: