torsdag 28 oktober 2010

ARGH !

Jag blir så galen på det danska systemet!!!! Jag vet inte nån som inte fått sitt studiestöd(SU) än förutom mig, TYPISKT!!! Inget har varit lätt att fixa här i Danmark, alltså allt som gäller att få service av kommunen skiter sig SÅKLART!! Jag borde ha fått SU för åtminstone 3veckor sen meeeeen nej. Gud va allt ska gå trögt, som om inte skolarbete är tillräkligt.
Förlåt måste få avlasta en minimalisk del av min ilska och stress här.
Jag vet att kommunal arbetare (många) säkert gör ett ypperligt jobb och det är jätte fint att tex. som läkare tack nej till att bli privat och istället bli kommunal MEN ibland fungerar inte systemen och då blir jag som många andra galen!

Nej usch, positiva tankar. New York, New York... fina vänner och den bästa pojkvännen nånsin.

Tack och hej leverpastej.


Söta knasbollar, dom blir man alltid glad av!
Längtar till sommaren.

2 kommentarer: