måndag 11 oktober 2010

(:

Idag är det en bra dag, krabbisen är över och Flip kommer om en timme. Life is good (:
På fredag åker jag hem till Finland (awesome) och på lördag blir det fest (also awesome)! Den här veckan har jag faktiskt inte så hemskt mycket skola men jag har min första tent den 1 november så den måste jag börja läsa till. Jag kan tillägga att skola inte känns så hemskt mer, min läsegrupp är super! Vi kommer alla så bra överens och är sisådär ca på samma nivå. :) Skolämnena har dock inte blivit mer intressanta de är torra och så är böcker ett par tusen sidor för långa. Men men godkänd ska jag väl nog bli :P

Tänkte visa vad jag fyndat i Urban, ett par shorts jag ville haft denna sommar men de får användas med strumpbyxor till det blir sommar igen :)
Mina nya favorit shorts!

När jag var på Designer Forum så fick jag med mig hem lite ringar från Dyrberg/Kern,  den med blå sten är från H&M.

<3&(:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar